Online Alışveriş Neden Artmıyor?
Taylor Nelson Sofres Interactive adlı bir şirket tarafından 36 ülkede yapılan 'global e-ticaret araştırması'na göre internetten alışveriş yapanların oranı son bir yıl içinde yüzde 50 arttı.
Bir ay içinde alışveriş yapan internet kullanıcılarının oranı yüzde 10 iken, bu yıl tekrarlanan araştırma bu oranın yüzde 15'e çıktığını gösteriyor. İnternet kullanımında olgunlaşmamış bir pazara sahip olan Türkiye'de ise online alışveriş yapan internet kullanıcılarının oranı bir yıl içinde kriz nedeniyle değişiklik göstermeyerek yüzde 1 seviyesinde kaldı.
İşte bu gerçekten iyi haber! Şaşırdınız mı? Şaşırmayın çünkü bu Türkiye'de halihazırda sanal ticarette yapılanların yanlış olduğunu gösteriyor ve doğrusunu yapacakların da iyi para kazanacağını.
Bir ay içinde alışveriş yapan internet kullanıcılarının oranı yüzde 10 iken, bu yıl tekrarlanan araştırma bu oranın yüzde 15'e çıktığını gösteriyor. İnternet kullanımında olgunlaşmamış bir pazara sahip olan Türkiye'de ise online alışveriş yapan internet kullanıcılarının oranı bir yıl içinde kriz nedeniyle değişiklik göstermeyerek yüzde 1 seviyesinde kaldı.
İşte bu gerçekten iyi haber! Şaşırdınız mı? Şaşırmayın çünkü bu Türkiye'de halihazırda sanal ticarette yapılanların yanlış olduğunu gösteriyor ve doğrusunu yapacakların da iyi para kazanacağını.
Yorumlar
Yorum Gönder