Amaca Uygun Yazmak

iletisim icin yazi ve onemi
İyi yazmak için, sıradan insanların kullandığı dili kullanın ama bir bilge gibi düşünün. Diğer bir deyişle, arif olanlar gibi düşünüp normal insanlar gibi konuşun.
-- Aristo, Yunan filozofu

Günümüzün ofis ortamında, iş temposu yüzyüze iletişim fırsatlarını giderek seyreltiyor. Bu yetmezmiş gibi, elektronik çağ şirketlere daha az elemanla daha çok iş yapmanın yolunu açtı demek de pek yanlış olmaz. Geçmişte, müşterinin ya da iş arkadaşlarının şirkete ulaşması, ya da şirketin onlara ulaşması günler, hatta haftalar alabilirdi. Artık öyle değil. Yazılan herşey bir kaç saniye, bilemediniz dakika içinde gideceği adreste. Bunun çoğumuzun es geçtiği üstü örtülü bir önemi var:
  1. İletişimin ciddi bir yüzdesi yazıyla yapılıyor.
  2. Olağanüstü bir yazı trafiği var.
  3. Çoğunluğun bu yazıların tamamını başından sonuna okuyacak vakti yok.
Dolayısıyla ister ücretli çalışın, ister kendi işinizi yapın ve bir şeyler satın, doğru şekilde yazmak, doğru kişiye yazmak ve daha da önemlisi o kişinin yazdığınızı okumasını ve hatasız anlamasını sağlamak zorundasınız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnternette (on-line) Bilgi Satışı

Kriz Zili İki Kez Çalar

Ticari Hayallerinizi Gerçekleştirin