İş Bulmanın Temel Koşulu

is bulmak icin iletisim yetisi sart
New York Times adına Beta Research Corp'un son yaptığı araştırmaya göre, personel ve insan kaynakları müdürlerine aradıkları elemanda hangi nitelikleri önemli buldukları sorulduğunda, iki özellik ön plana çıkıyor:
  1. Etkili iletişim yetisi
  2. Kendi yeteneklerine olan güven duygusu.
İster yazın, dinleyin, ister konuşun ya da toplantılara katılın, iletişim yetisi işyerinde başarı için kritik öneme haiz. Karınca kararınca hedefimiz, iletişim yetinizi başarmanız için keskinleştirmeye çalışmak olacak ve şu noktalara odaklanacağız:
  • iletişimin amacını kavramak
  • dinleyicileri analiz etmek
  • sözle olduğu kadar vücut diliyle de iletişim kurmak
  • iletişimin etkisini artırmak 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnternette (on-line) Bilgi Satışı

Kriz Zili İki Kez Çalar

Ticari Hayallerinizi Gerçekleştirin